A viaxe de UXÍA continúa a impactarnos en TICGAL, onde os saltos innovadores non son a norma. Dende a nosa introdución, UXÍA pasou dos seus primeiros pasos a dar pasos xigantescos na comunicación con IA.
Tomamos o tempo necesario para crear un curto vídeo para probalo. Debo admitir que WhatsApp non é a miña primeira opción persoal, e tal vez iso sexa un erro da miña parte (de ningunha maneira! 🙂 ). Sen embargo, estou seguro de que moitas organizacións atoparán valor neste modo dinámico de interacción.
Non esquezas explorar a nosa nova páxina de aterrizaxe de UXÍA: UXÍA, Un Chatbot de IA para GLPI.
Estamos a mostrar catro accións:
- O Bot de IA, UXÍA, opera dentro do ámbito da súa base de coñecemento entrenada. A conversa do Bot de IA está limitada ao coñecemento proporcionado durante o adestramento.
- Cando UXÍA ten unha solución, xérase automaticamente un novo ticket e marcase como resolto.
- Cando UXÍA ten unha solución, xérase automaticamente un novo ticket e se marca como resolto.
- Solicitude do último seguimento: Pódese pór rápidamente ao día sobre os últimos desenvolvementos en calquera ticket.
- Solicitude do Resumo do Ticket: Aforra tempo cun resumo conciso para evitar ler toda a historia do ticket.
- Engadir un Seguimento: Aporta nova información ou actualizacións ao ticket en curso segundo sexa necesario.
Pero non te quedes só coa nosa palabra; descubre a maxia en acción coa nosa última demostración en vídeo.
Os teus comentarios son o noso compás! Por favor, dinos qué che parece!
Deixa unha resposta