O plugin de custos para GLPI, Costs, asigna custos ás túas peticións de forma completamente automática. Agora cunha maior granularidade de atribución, permitindo imputacións por perfil e/ou entidade.
Tardamos un pouco en liberar a nova versión de Costs, e ten unha versión un pouco peculiar. Isto é debido a que se han cruzados dúas melloras e paralelas, que finalmente tentamos (e conseguido) liberar, fusionandolas en ún único plugin.
Esta publicación está destinada a ser tanto un rexistro de novas funcións como un manual de usuario, que Costs non ten actualmente.
Sobre Costs
Costs é un plugin de GLPI, aborda 2 características non incluídas no núcleo de GLPI:
- Establecer o valor dos custos en opcións.
- Asignar automaticamente custos aos tickets, segundo a duración das tarefas do ticket.
Acerca da nova versión: Costs 2
[box type=”warning”] Por favor, proba este complemento antes de poñelo en produción. [/box]
Novas características
Custo por perfil + entidade
O meu usuario, Daniel, co perfil de técnico, realiza unha tarefa dunha hora e aplícaselle un custo personalizado.
Na pestana Custos, temos o custo personalizado por perfil de forma completamente automática:
Custo por Entidade
Agora pódese aplicar unha configuración de custo por entidade (e entidades fillas). Establecer un custo global na entidade pai ou diferentes para cada unha delas.
Que significa cada opción?
- Herdanza da entidade pai: Se esta opción está activada, aplícase a configuración da entidade pai. Para configurar un custo diferente, esta opción debe estar desactivada.
- Custo fixo: Un prezo fixo predeterminado para cada tarefa de ticket para cada tarefa de ticket. (Opcional)
- Custo horario: O prezo predeterminado por hora.
- Tarefa privada: É posible que non desexe cobrar o tempo en tarefas privadas. Se este é o caso, estableza Tarefa privada en Non.
- Ticket auto facturable: Se esta opción está marcada como Sí, o plugin establecerá a opción Facturable en Sí e aplicará custos a todos os tickets novos. Esta opción pódese cambiar en cada ticket; consulte a seguinte sección para obter información adicional.
Custo Global
E aplicáronse o custo predeterminado global.
Resumo da prioridade de asignación de custos nun gráfico.
Establecer un só ticket como facturable
Para cada ticket, na pestana Ticket, pode decidir de maneira individual se este en particular terá ou non custos aplicados configurando o despregable “Facturable”, substituíndo a configuración predeterminada para a entidade configurada na entidade.
Agregue a descrición da tarefa no custo.
Ata o de agora, identificamos cada custo cunha cadea formada por:
[Task Number] _ [Technician ID]
Con esta configuración global marcada como Si, os custos tomarán o nome do texto da tarefa.
Para rematar
Iso é todo. Esperamos que che sexa de utilidade. Lembrade que se desexa unha nova función, pode contribuír cun PR ao repositorio público ou pode patrocinalo.
Deixa unha resposta