TICgal logotipo transparente

O teu consultor GLPi

GLPI ITSM ITIL

Que é GLPi?

GLPi é unha solución de software libre distribuido baixo licenza GPL, que facilita a administración de recursos informáticos. GLPi permite rexistrar e administrar os inventarios de todo o hardware e software dunha empresa, optimizando o traballo dos técnicos.

GLPi inclúe tamén software de Servizo Técnico (Helpdesk) para o rexistro e atención de solicitudes de soporte técnico, coa posibilidade de notificación por correo electrónico a usuarios e ao mesmo persoal de soporte, ao inicio, durante e/ou ao feche da solicitude.

As funcionalidades máis salientables de GLPi pódenser resumir en dous grupos:

i

O inventario de tódolos recursos informáticos, tanto de hardware (PCs, servidores, máquinas virtuáis, equipamento de rede, impresoras…), coma do software asociado a eses activos, incluida a xestión de licenzas.

A administración e historiáis das diferentes actividades de mantemento e procedimentos relacionados, levados a cabo sobre eses recursos informáticos, incidencias, solicitudes, cambios, problemas, ademáis de contratos relacionados e información financiera.

Funcionalidades salientables

Xestión multi-entidade

Multi-empresa, multi-departamento

Xestión multilíngüe

Máis de 40 idiomas, por suposto, o galego incluido.
TICgal é responsable da tradución ao galego de GLPi.

Soporte multiusuario

 

Inventario de activos

Ordenadores, servidores, periféricos, software, consumibles e calquera compoñente asociado

Xestión administrativa e financeira

Xestión de licenzas

Cumpre coa especificación ITIL

Centro de servizo ao usuario

C.A.U. para usuarios fináis e técnicos. Cumpre coa especificación ITIL.

Informes e estatísticas

Exportables en PDF, PNG, SVG, SLK e CSV.
i

Xestión de contratos e documentos

Qué é GLPi NETWORK?

Teclib’ explicánolo:
GLPi Network é unha distribución profesional  baseada no proxecto GLPi e  noutras tecnoloxías de código aberto, coma Fusioninventory, Maria DB ou GNU/Linux.
Unha ferramenta que crea un Centro de Atención ao Usuario, capacidade fundamental da Xestión do Servizo TIC (ITSM - ITIL), que a súa vez facilita o traballo diario dos administradores de sistemas, gracias a un amplo rango de funcións melloradas.
Por medio dunha interface web, GLPi permite construir a túa propia base de datos, incluindo soporte multiusuario, uso de múltiples localizacións, xestión multilíngüe, notificacións por correo electrónico e creación de peticións no CAU directamente por parte do usuario, entre moitas outras funcionalidades.
Con GLPi, podes crear, manter, xestionar e seguir o inventario dos activos de toda a empresa (ordenadores, software, teléfonos intelixentes, tabletas, impresoras, consumibles , etc.) desde unha consola centralizada.
Dispoñibilizando aintegración de cualquera tipo de empresas e negocios, que busquen unha solución para estandarizar procesos, reducir custos e optimizar a productividade do persoal TIC.

TICgal é o primeiro partner teclib’ na Peninsula Ibérica

Aproveita a oportunidade. Ofrecemos consultoría, implementación e soporte a instalación GLPi e GLPi Network, a Appliance Virtual de GLPi creada por teclib’, en galego, português e castelán.

TICgal GLPI Silver Partner

Queres ampliar esta información?

Déixanos os teus datos e chamámoste.

Contacta connosco

Chegoume un documento desde Signaturit. Que fago?

Non tivemos tempo de crear este contido en galego. Podes velo: En castelán https://tic.gal/es/me-ha-llegado-un-documento-desde-signaturit-que-hago/...

Precisas un CAU? Proba o novo GLPI 10

Non hai tanto que o noso compañeiro de prácticas Juan Javier, publicou un extenso artigo de novidades para GLPI 10. Nesta ocasión ofrecémosvos o...

Xestión IT de código aberto con GLPI. Casos de éxito.

Como cada ano, dende xa fai uns cantos, onte presentamos o GLPI na Cidade da Cultura da man de Agasol e Gaiás Tech. O Óscar achegouse ata Compostela...

O novo en GLPI 10

Non tivemos tempo de traducir esta entrada. De momento podes acceder a unha versión en galego automática aquí: