Geolocation. Rastrexa e xestiona os teus activos con precisión usando GLPI Geolocation.
Visualización Refinada de Activos e Tickets para GLPI
Plugin Geolocation para GLPI
Que é Geolocation?
O plugin de Geolocation de GLPI permite a localización xeográfica de dispositivos e activos xestionados dentro do sistema. Desenvolvido inicialmente para mellorar a localización en tickets, o plugin expandiuse ao módulo de Xestión de Activos de GLPI, permitindo a visualización de localizacións de equipos nun mapa. Esta funcionalidade apoia a xestión eficiente de inventarios e activos en múltiples localizacións xeográficas, reforzando as capacidades de GLPI como unha ferramenta CMMS integral.
Algunhas das súas principais características inclúen:
- Visualización en mapa: Ver as localizacións dos activos directamente nun mapa, facilitando o seguimento e a xestión de equipos en distintas áreas, mellorando así a función de Localizacións nativa.
- Refinamento de localización: Axustar localizacións aproximadas dos datos de inventario de dispositivos e tickets directamente na interface para unha colocación precisa segundo sexa necesario.
- Detección de localización: Configurar o plugin para usar coordenadas GPS, especialmente útil para dispositivos móbiles ou equipos que se moven con frecuencia.
Como se instala Geolocation?
A instalación de Geolocation segue o mesmo procedemento estándar que calquera outro plugin en GLPI:
- Descargar o plugin desde a fonte correspondente.
- Descomprimir o arquivo na carpeta de plugins da túa instalación de GLPI.
- Ir á páxina de administración do teu GLPI, buscar a sección de plugins, atopar Geolocation e activar o plugin.
Ou utiliza a funcionalidade simplificada do marketplace de GLPI.
Como se configura Geolocation?
Para configurar Geolocation en GLPI, debes seguir estes pasos:
- Acceso á configuración.
Navega a Configuración > Xeral > Geolocation para acceder ás opcións de configuración do plugin e seleccionar os tipos de elementos para os que desexas habilitar a xeolocalización.
- Permisos.
Vai a Administración > Perfiles para outorgar permisos ao perfil que estás usando.
Xeolocalización de tickets
Ao abrir un ticket co perfil ao que lle temos outorgado os permisos, engádense os campos de lonxitude e latitude, así como un mapa onde se pode seleccionar a localización do incidente ou solicitude.
Isto tamén é visible desde o ticket unha vez que foi creado.
Engadiuse unha pestana (Geolocation) na parte superior da vista do ticket, permitindo ver todas as localizacións asignadas aos tickets nun mapa.
Xeolocalización de activos
O procedemento é o mesmo para os activos, aínda que isto só será posible se os tipos de elementos foron habilitados previamente (paso 1), o perfil utilizado ten permisos para usar o plugin e sobre o tipo de activo implicado. Se está configurado correctamente, a pestana Geolocation engádese ao activo no momento da súa creación.
Na parte superior da vista do tipo de activo, engadiuse a mesma pestana (Geolocation) para ver todas as localizacións asignadas aos tickets nun mapa.